Hvordan kommer vi til Markaskolen?

Noen av våre tilbud foregår ved Bogstad gård, mens andre har start ved Sørkedalen skole. Husk å gå av på rett stopp!

Alle våre tilbud er basert på at dere kommer med bussen som går kl. 09.27 fra Røa. Busstoppet ligger ved T- banestasjonen i Vækerøveien, rett utenfor Bull ski- og kajakk.

Merk at det bare er timesruter inn i Sørkedalen på morgenen. Hvis dere mister bussen må dere ringe oss på mobiltelefon 934 96 589 eller til vårt sentrabord på telefon 23 46 68 00

Vi avslutter som regel med en buss som går kl. 13.31, eller 14.01 fra Sørkedalen skole, men på denne tiden er det halvtimesruter, og vi kan være mer fleksible.

Våre opplegg er basert på disse tidene, men vi kan tilrettelegge for andre alternativ. Ta kontakt.